Salam,

Saya memerlukan babysitter untuk menjaga anak-anak saya ketika saya bekerja/ belajar dalam tempoh terdekat ini.

Calon-calon babysitter:

1) Beragama Islam

2) Solat 5 waktu

3) Wanita yang menutup aurat

4) Jujur dan amanah

5) Mesra dengan kanak-kanak

6) Berkemahiran mengendalikan bayi (tukar diapers, buat susu, kendali susu badan etc)

7) Sihat fizikal dan mental

8) Pelajar muslimat sekitar UIA Gombak/ UPM Serdang/ Putrajaya dialu-alukan untuk jawatan Mobile Babysitter

Gaji dan kemudahan

1) Gaji mengikut jam

2) Makan dan minum disediakan

3) Pemeriksaan kesihatan secara percuma

Cara memohon

1) Hantar butiran peribadi dan pengalaman ke email nur_izah207@yahoo.com

2) Mereka yang telah berjaya dipilih akan dihubungi melalui email/ telefon

3) Permohonan dibuka bila-bila masa

Maksud ‘Mobile Babysitter’

= saya akan membawa anak-anak dan babysitter ke lokasi saya bekerja/ belajar, tidak tetap pada satu tempat.

Ummu Abdil Bari

Kuala Lumpur.