mak keramat

Assalamualaikum warahmatullah wabarokatuh. Selamat ulang tahun anak ku sayang. Semuga Allah merahmati kehidupan anak ku dunia dan akhirat, di makbulkan segala doa; di perkenankan segala hajat dan permohonan…menjadikan dikau anak dan isteri yang solehah dan hamba Nya yang sentiasa bersyukur…aamiin

Saya menerima ucapan kelahiran dari kejauhan daripada mak Keramat. Ia ucapan kelahiran yang menyentuh jiwa dan mengalirkan air mata.

Terima kasih mak kerana menerima saya yang serba kurang ini ke dalam hidup mak sekeluarga. Terima kasih memberi saya peluang hidup bersama anakmu di dunia persinggahan ini.

Jasanya dan kasih-sayangnya tiada bertepi buat kami. Saya banyak terinspirasi dengan mak. Hinggakan cara saya menyusun pinggan di dapur pun mengikut cara mak. Banyak pelajaran yang baik dan berharga yang boleh dikutip sepanjang saya bergelar menantu kepada mak.

Moga Allah memasukkan mak ke dalam syurga.
image

image
image

p/s: Terima kasih juga buat semua yang memberi tanda ingatan sempena hari lahir ini, semoga Allah memberi sebaik-baik balasan buat kalian.

Love
Anakmu